Hanky Panky


Ingen har väl missat Hanky Panky trosorna? Nej det trodde jag inte heller.
jag älskar verkligen dessa trosor, även fast jag inte har några(ännu). Har bara liknande i ungefär samma modell, som är mina absoluta favorittrosor. Jag har otroligt många ggr varit på väg att köpa dessa, men har alltid glömt bort det eller tänkt att jag inte orkar stå i kön för att betala. Nu är det så att min moster har fått ett nytt jobb. Hon ska jobba på agenturen som säljer Hanky Panky till alla affärer i hela Sverige (eller om det var Norden). Alltså , som hon sa, så kommer jag att få bättre pris på dessa underkläder och kommer säkert få underkläder då och då och kanske även få när det är nåt nytt. Min moster brukar nämligen vilja ge mig saker lite då och då. Hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0