Helgen

Min helg har jag spenderat i Knivsta faktiskt. Både värt och inte värt.
Jag åkte till mamma i fredags kväll. Vi tog det bara lungt jag och mamma när jag kommit dit. Mamma skulle ner på krogen, och efter att ha sett hur hon gick klädd när hon hämtade mig tidigare under kvällen så var hon i STORT behov av stylingtips. Så snäll dotter som jag är(ibland) så tog jag fram kläder och fixade även mammsens hår. Vi satt och snackade lite, hon drack öl och jag tog en smirnoff ice (alltså först så sa jag att mamma va tvungen och dricka den för att jag ville smaka lite, men sen så tog jag den xD haha). Vi satt och skrattade, hade det trevligt och lyssnade på musik. Inte ofta som jag och mamma har det så "lungt" mellan oss. Brukar alltid vara fight.

lördagen vid två så skulle jag träffa Bella inne i Uppsala.
Vi gick runt och kollade lite, men ingen hittade riktigt något så vi gick och satte oss på ett fik. En stund senare så får jag sms från Linda som skrev  att ja skulle komma till "Litle Italy" i Svava Gallerian. Vi går dit där Linda, Malin och Lindas syster Emma sitter och precis har ätit. Malin säger att det nog inte blir nå Kulturnatten senare på kvällen. Synd och tråkigt tkr jag då, men men :P. Jag och Bella säger sedan adjö och går till GinaTricot där Bella köper en tröja typ, och jag örhängen (rosetter) som pajade när jag kom hem. Får ta och byta dom.
Innan jag åkte tillbaka till Knivsta och mamma så var jag ju även tvungen att köpa med den SUUPERGODA salladen från Cupido. Mamma gillade ju min idé. NICENICE

Senare under kvällen så hade jag bestämt att åka med Fanny och Jessica in till Kulturnatten för att träffa folk och ha det roligt. Kvällen började väl helt okej, men kändes inte bra när jag kom hem. Kände mig väldigt dissad av alla, och en kommentar i slutet av kvällen på bussresan hem fick mig verkligen inte att må bättre. Kommentaren fick mig att inse varför jag ville flytta från stället. Så jag är verkligen SÅ glad att jag inte bor där längre, för nu vill jag glömma alla de som fått mig att må så jävla skit där. Att bli trackad för att jag gillade Darin, det var min vardag. Alla de människor som ständigt trackade mig, gjorde mitt liv till ett helvete då. Jag mådde så sjukt dåligt och vill verkligen inte må så igen. Jag kommer aldrig glömma den tiden, alla dessa år och hur jävla hemskt jag hade det. Allt pga mitt val av idol. SJUKA MÄNNISKOR !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0