ingen rubrik

Vad har ni alla läsare för er ?
Jag gör inte mycket alls ska jag berätta, ligger bara här i min underbara älskade säng som alltid.
Imorgon, eller snare idag, så ska jag ner på stan och köpa present(oj vad jag höll på att skriva vad jag skulle köpa, tur  att jag inte gjorde det med tanke på att jag vet att älsklings Linda läser min blogg ibland haha). Ska sedan åka till hålan, Knivsta i helgen igen för att fira älskade bästa vännen Linda som fyller 16 år nu på söndag :). Det ska firas med middag hos Nadia och sedan filmmys, om jag fattat det rätt. Mysigt värre..

Något jobbigt med att bo i huvudstaden är att jag saknar alla mina älsklingar i hatKnivsta. Oavsett hur mycket smärta den "staden"(som inte räknas som stad enligt mig) orsakat mig, så har jag faktiskt många som jag verkligen älskar och som jag vet älskar mig där. Jag tänker inte släppa er, aldrig någonsin. Ni är föralltid inristade i mitt hjärta, ni alla har varsin plats som ingen kan ta ifrån er. Ni som detta rör vet exakt vilka ni är, och ni ska ta åt er för jag älskar er något otroligt mycket. Ni är en del av mig, en del av mitt liv.

Vet inte riktigt vad det var för mening med att skriva detta inlägget.. Men läs om ni vill, ni behöver somsagt inte. haha
puss på er, mina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0