ingen rubrik

Jag ber om ursäkt för ganska dålig uppdatering, men har inte riktigt orkat. Skolan tar verkligen mina krafter. Sena kvällar, tidiga mornar och långa dagar passar inte riktigt ihop alltså. Men jag ska inte klaga, jag får helt enkelt lära mig att lägga mig tidigare och bara vänja mig vid allt.

Igår var jag förresten och köpte gymkort, eller pappa köpte det åt mig. Nu kan jag alltså börja att gymma när jag vill. Shit vad skönt det ska bli. Jag känner mig såå himla lat och slapp. Vill ju träna, måste ju träna. Jo jag måste träna, för jag känner redan nu att jag inte kmr klara av det yrket jag valt om jag inte tränar upp min rygg,axlar,mage, armar, ben och allt. Nu jävlar ska jag bli tränad och få en snygg kropp :). Jag är så sjuuukt peppad alltså.
Den 15:e så ska jag även på en gyminstruktion lr vad det heter, och då ska jag även få ett träningsprogram på det jag ska träna och hur mycket. Det blir niiice..


Nej, nu kom pappa in och sa att vi ska åka. Ska ner på stan, men jag bloggar mer sen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0