Jag vill börja klockan 11, inte 8.30

Nu har jag vaknat för typ 35 min  senare. Jag är så sjukt jävla trött, så opeppad och otaggag för att klä på mig och ta mig ut i kylan för att åka till skolan. Jag har ju bara en TRÅKIG DAG!!! Fyyyyfaaan alltså.
Aja.. nu ska jag se det lite positivt, på fredag börjar jag ju 12.20 och slutar 15.00(har bara datorkunskap). Hade tänkt att jag ska gymma innan då, det kommer att bli otroligt nice hoppas jag.
Nej, nu måste jag göra mig en omelett.

Dagen ser alltså ut såhär: Skolan, sedan gymmet(fyfan. har typ gått upp lite, bläää. ska kämpa som FAN idag), sedan hem och äta middag innan jag och Monica(pappas sambo) ska dra hem till våran frisör där jag ska få kolla om jag vill ha några kläder av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0