Musik

Just nu ligger jag i sängen, har varit hemma 1h ungefär.
Idag sög verkligen skolan.. Först datorkunskap och jag gjorde klart min PowerPoint presentation och lämnade in den. Sedan var det svenska, där vi läste om bebisars språkutveckling typ (?) haha. Klant som jag är så tappade jag även bort mina nycklar idag :O. Men jag hade hängt dom inne på toan, och som tur var så hängde dom kvar efter lektionen. PJUU, annars hade jag typ dött !!.
Till lunch vare texmexbiffar och potatismos, men jag åt biffar och sallad. Provade även nån vegitarisk grej som var helt okej.
Jag, Sofia och Alexandra bestämde oss även för att svulla med en liten budapesttårta på matten också efter lunch. Så våran mattelektion blev ju bra (a). Haha. Jag och Sofia satt och åt med varsinn mobil (jag var inne på msn på min ena mobil och Sofia spelade the sims på min andra mobil), duktiga Alexandra jobbade matte och åt även hon :). trevlig lektion ju, haha ;);).
Efter matten så bar det av till Bandhagen och idrotten. Jag blev skitarg typ. Våran idrottslärare är störd, faktiskt!!.
Skönt med helg, och nästa vecka börjar fan ett helvete alltså :O. Jag skojar INTEINTEINTE!!!

Nu ligger jag och lyssnar på musik. Helt underbart. Jag älskar musik.. Utan musik så fungerar jag inte, verkligen inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0