Ny dag, snart ny månad

Idag är det tisdag, vilket betyder att jag börjar kl.9.55 i Bandhagen med idrott. Åhh vad roligt, eller inte. Men jag kan inte springa runt som en idiot, för mitt knä pallar inte det, så jag får väl göra det jag kan. Det går nog bra.
Nu fick jag sms, måste springa och läsa haha.
Nu är jag tillbaka.
Juste, idrott snackade jag om ja. Inte roligt i varje fall, hatahatahata.
Jag och Sofia ska stressa till wedins sedan efter idrotten och lämna tillbaka hennes väska innan vi börjar våran nästa lektion, men det ska nog gå bra faktiskt.
En lång skoldag idag, som alltid då. 16.00 slutar jag idag med Svenska som sista lektion.

Efter skolan så följer jag med Sofia på stan, som behöver shoppa. Jag vill också shoppa!!! Jag har dock zero money xD. Men det kommer väl idag eller imorgon, wiiihoo.

Nej men nu måste jag snart gå till bussen. Ha det suuuper =)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0