Sängen är min plats

Gymmandet gick ganska bra. Körde ju uppvärmining, sen styrketräning och sedan konditionsträning med intervaller i slutet. Det sista tog verkligen mina krafter. Att springa i en simhall där det är suuuupervarmt är inte roligt, springa 20min+8min tar verkligen på krafterna. Något som är bra, är ju att jag kommer vara van vid att springa i värme sedan i sommar. Det kommer gå as bra detta alltså.

Just nu ligger jag i sängen, chattar och kollar runt på lite olika sajter. Ska väl snart sova tror jag också, men ska få sms snart tydligen. Det uppskattas ALLTID, jag älskar ju att få sms (a) haha
Men neej, nu ska jag nog snart sova.
Ha det bra alla läsare, godnatt och sov gott :)
puss på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0