Skolan, tandläkaren och stan

Helt okej dag i skolan, iofs så hade jag ju bara idrott och ASH (Arbetsmiljö, Service och Hantverksorientering). Egentligen så hade jag svenska också, men Sofia vågade inte gå till tandläkaren själv, så jag ställde upp och sjukanmälde mig från Svenskan. Mådde ju faktiskt inte på topp heller ialf så ^^.
Detta betydde alltså att jag och Sofia slutade kl.14.10.
Vi drog direkt till tunnelbanan och åkte till Fridhemsplan där vi gick till hennes tandläkare en bit därifrån.
På väg dit så pratade jag med en vän som hade ring mig inatt, när jag sov. Jag blev otroligt arg och orolig när han berättade vad som hade hänt honom igårkväll. Dock lättad över att inget mer hände, men jävla idioter alltså som gjorde det dom gjorde. Förstår att han blev rädd och var i chock, och är i chock.
Var var jag innan jag berättade detta? Jo juste, Sofia skulle till tandläkaren. Det tog högst 5min, helt sjukt fort alltså men det var ju nice. Sedan drog vi vidare in till stan, där Sofia skulle shoppa lite grejer. Gick runt i lite affärer här och där i storstaden :).

En jättetrevlig dag med en underbart snäll tjej :D. Ett kap alla killar som läser detta ;);) !! Haha


en liten bild på Sofia =).




Måste bara berätta lite om idrotten (a). Haha. Jag är ju faktiskt lite stolt över dagens lektion.
Vi hade nämligen maxtest idag, och även beeptest men det gick skiit.
Maxtestet gick ialf bra tkr jag, idrottslärarna blev lite impade av vad jag klarade på bänkpressen. Jag klarade nämligen 40kg, och det var tydligen jättejättebra. Så jag känner mig riktigt duktig nästan (a) Haha. Vilken biff jag är ;).

Ville bara skryta lite. Det är ju trots allt min blogg, och jag bestämmer vad jag skriver hehe.

Kommentarer
Postat av: catrin

oj jävlar 40 kg? haha jag klarade bara 30 och har haft sjukt ont i armarna sen dess! :P

2008-10-01 @ 17:45:56
URL: http://metrobloggen.se/catrinsafar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0