Skolan

Hej alla läsare :)
Nu sitter jag i skolans bibliotek och väntar på att vi ska gå på svenska. Sitter här med Alexandra, Sofia och Veronica :).
Har varit en ganska slapp dag. Idrott första lektionen men vi skolkade för vi pallade inte tjurfittan, vi drog till globenshopping ist och gick runt där och åt sedan lunch där. Ceasar(?)sallad för mig då:).
Jag kunde , om jag varit smart, sovit till typ halv elva och sedan dragit direkt till ASH(arbetsmiljö,service och hantverksorientering) men jag lovade Sofia igår att dra till idrotten. Vi hade ju i varje fall trevliigt :):).

Nej, men nu ska vi snart dra till Svenskan. Sitter och dricker min smoothie (AAASS GOOD!!!!) här vid datorn och snackar lite. Haha
Snart kommer Bella, eller runt halv fem. Ska hinna äta något innan dess, för slutar ju 19.15 idag :O:O.

Ha det suuperbra nu. Bloggar säkert mer ikväll.
(Detta inlägget blev virrigt och konstigt men jag känner mig lite stressad över att hinna haha)

pusspuss söta läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0