Sovmorgon :)

Japp. Jag har ju som sagt sovmorgon idag, börjar kl.13.00. Otroligt skönt med sovmorgon, även fast jag vaknade kl.8 av att jag hade så SJUUKT jävla ont i magen men sånt är livet som tjej. WIHO, skitkul liksom. Nej jag ska se positivt på allt och alla i livet, beundrar dom som gör det. Dom inspirerar mig att också få en positiv inställning till allt.
Vad händer då ?
Jag har ganska precis ätit frukost framför tvn, omelett gjord på ägg,bacon,grädde,vatten,ost och salt :P haha. Ska snart sätta igång och dölja mina finnar och min hy som jag hatar, men positivt skulle jag ju se på saker och ting. Jag har ju smink, som gör allt bra. Hehe. Vid typ halv ett eller något sånt så drar jag väl iväg till skolan, där datorkunskapen väntar. Det är ju inte det roligaste, men vafan 2h´s skola när jag brukar gå från 9-15.45. Kan inte annat än bara le och vara nöjd med dagen idag, trots magen :P.
Efter skolan så ska jag dra till gymmet. Med mig tar jag Sofia i klassen, som ska kolla på gymmet eftersom att hon kanske ska börja träna med mig. Otroligt roligt. :). En väldigt snäll tjej som jag inte känner särskilt bra, men vi har kommit fram till att vi är ganska lika.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer. Skriver säkert sen, men nu måste jag sminka mig lite och packa gymväskan. ;)
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0