Rörigt inlägg

Jag är otroligt peppad inför att blogga, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Haha, det är lite min stil alltså.
Men jag kan ju berätta att jag mår bättre, mådde så sjukt dåligt i förrgår. Men jag har kommit fram till att jag ska skita i kärlek överhuvudtaget eftersom att det inte fungerar, killar tar mig inte för den jag är och jag är inte tillräcklig och bra för dom. Så jag ska inte ödsla min tid på att tänka på att jag vill vara älskad, kär och stråla av lycka. Just den meningen och innehållet kommer jag inte kunna hålla, eftersom att mycket utav min tid går åt till att tänka. Jag tänker helt enkelt alldels för mycket, och många av mina tankar är om just kärlek. Men ska försöka, eller i alla fall försöka att inte må så dåligt som jag verkligen mår pga detta ibland.


Nej. Jag vill fan ha ett jobb(på tal om inget), fast jag har inte riktigt tid och ork. Jag behöver dock pengar, det beöver jag veerkligen !! Men nu med skolan och allt, ska ju börja gymma nu så snabbt som möjligt, då kommer jag verkligen inte ha orken att jobba. Heller inte tiden. Jag går ju till fyra nästan varje dag, börjar ju runt nio också. Kan förresten lägga in mitt schema om någon kanske är intresserad ;).

 (v.39, på tisdagen så slutar jag dock 19.15)
såg nu när jag kopierade schemat på skolans hemsida att alla perioders scheman ligger uppe, och att jag slutar sent varje jävla dag i period tre :O. Kan lägga upp period 2 och tre sceman också.

  period 2 (börjar v.40) och period 3 (börjar v.46)

Nej, nu ska jag inte skriva nå mer. Fan vad tråkig min blogg är, den suger verkligen och jag förstår att jag inte har läsare. Dom få jag har vet jag inte ens vilka de är, för de kan man inte säga. Kommentera vilka ni är, kommentera mera och kommentera vad ni vill läsa om ifall det är något speciellt. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också precis börjat frisörlinjen i ettan, men vi har frisörlektioner tre hela dagar i veckan .. konstigt att det är så olika ;p

2008-09-07 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0