Hos mor i Knivsta

Nu sitter jag här i mammas vardagsrum idag igen. Jag har snott hennes dator en stund ^^.

Gårdagen var otroligt mysig tycker jag. Jag blev skjutsad till Nadia av mamma så jag var där strax innan sju. Nadias pappa hade lagat otroligt god mat. Kycking och potatis, och Nadia stod för gräslökssås(tror jag det var) och sallad och så var det något gott bröd :). Till efterätt fick vi kladdkaka och gladd, gott såklart ;).
Linda, min lilla älskling som vi firade, blev otroligt glad för presenterna. Hon är så sööt, för hon blev så otroligt glad och var så tacksam för grejerna hon fick. Vi fick även se henne i en "modevisning" där hon provade sitt ena sett med underkläder(SEXIGASTE SETET) ;). Ni skulle sett, raaawr. Sexig var hon, som alltid min brud :). Hon fick även underkläder av mig, rosa otroligt fint sett (som jag är kär i, ska kanske köpa likadant till mig själv (A) haha ). Hon fick en bok av Anna och så fick hon ju det sexiga setet och ett porrigt paraply av Malin,Jess,Nadia och Fanny.
Otroligt mysig kväll i varje fall, med ett filmval av våran allas älskade Malin, vad säger vi om filmen? Se den så får ni tolka själv, "Reno 911". Vi sjöng singstar, vissa spelade "Barn geni"(sällskapsspel), vi kollade på film, snackade och åt gott.
Tack för en underbart trevlig tjej brudar :):)
Tack Malin också som pratade med mig i telefon hela vägen hem. Det var ju kolsvart, iskallt(smarta jag hade en jacka som räknas som tröja) och hemskt med dimma och allt.

Nej, nu ska jag snart klä på mig för pappa kommer och hämtar mig om ett tag. Jag får åka bil hem till Sthlm denna helgen med, wiiihoo. Blev nämligen inte att hjälpa Sofia idag, utan det gör vi någon dag efter skolan i veckan ist.

Puss på er mina läsare, berätta gärna vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0