Bänkpress

Hej kära läsare :). Idag hade vi, som vi även hade i höstas, maxtester på idrotten för att kolla upp om vi förbättrat oss. Jag har faktiskt förbättrat mig i det mesta, eller ett par grejer hade jag väl lika lr lite sämre. Balansen har liksom aldrig varit bra, så den hade försämrats haha, men stod i strumpbyxor när jag gjorde den också. Men i varje fall, den jag hade förbättrat mig i mest, var i varje fall bänkpress. Tog nämligen 40kg i höstas, vilket är riktigt mycket fan, tog 52,8kg nu idag. Fattar ni hur mycket mer det är eller ? Nästan 13kg, och det är fasiken SJUKT!! Menmen, det bevisar att min träning ger "utslag" eller vad man säger :). toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0