brunare, eller ska vi säga mindre blek ?

Nej. Nu ska jag faktiskt sova, tro det eller ej. Ni som känner mig vet ju att jag inte brukar sova precis, men senaste tiden så har jag däckat tidigt varje kväll pga denna jävla ständiga trötthet. Men imorgon så ska jag ta och fixa, ringa så att jag får tid så att allt blir bra. Orkar inte gå runt o va trött och i och med det va super depp o irriterad. Det fungerar verkligen inte!!


Solade även idag, vilket resulterade i att jag brände mig mellan brösten och under dom. Men det var det värt, eftersom att jag nu är betydligt mindre likblek. Är faktiskt lite småbrun för att vara jag. Ska sola solarium några ggr till och sola ute så fort solen är framme. I sommar ska jag bli brunare än någonsin ;) I hope!!


godnatt nu kära läsare :). måste sova eftersom att jag ska på yoga kl.11 imorgon! kulkulkul ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0