fingret är bränt men jag är glad ändå!

Aj som fan alltså. Stod nyss o plattade håret och plattången ramlade från bordet, så av ren reflex skulle jag rädda den eftersom att den va på. Så greppade jag med fingret rätt över värmeplattan som e 200grader varm. Tror ni att mitt finger mår bra? Nej det gör det inte kan jag tala om för er. Kan inte böja det och det svider och gör sjukt ont. Undra hur detta ska gå, ska ju klippa pappa imorgon och servera och jobba i helgen. Men det är bara att bita ihop, om jag har tur så blir det ingen vätskeblåsa ialf. Hoppas :):)


Trots denna händelse så strålar jag av lycka, är på sånt bra humör. Har nämligen något att se fram emot nu riktigt mycket. Sms:et gjorde mig så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0