ge mig en egen lägenhet i sthlm innerstad tack!

Just nu sitter jag i soffan i en tom lägenhet. Eller man kanske inte ska kalla den tom, eller folktom i varje fall. Bara jag hemma, väldigt skönt. Brukar faktiskt vara hemma själv rätt ofta nu på helger och veckor ibland i och med att pappa är mycket uppe på hotellet och även ute i huset. Men jag klagar inte, jag älskar det. Jag sköter ju mig, jag sköter nästan allt här hemma också nu när Monica inte riktigt bor här nere utan på hotellet. Så jag skulle absolut klara av att bo i en egen lägenhet, det enda som stoppar mig är pengarna tyvärr. Men, så fort jag har pengar så kommer jag att köpa en lägenhet och flytta. Vill inget hellre än att ha något eget, eller i varje fall inte behöva bo med föräldrar, är trött på det. Alltid behöva ta hänsyn till dom och liksom, nej, jag känner mig så bunden liksom på nåt sätt. Vill vara frifrifri!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0