hej kära läsare

Just nu sitter jag faktiskt här i mitt rum vid "barbordet" och pluggar inför mitt ASH-prov som jag har typ, på fredag fan. Det, är i varje fall inte likt mig att börja att plugga 5 dagar innan ett prov, det brukar bli kvällen innan en stund tills jag ger upp i panik.
Denna helgen har jag pluggat otroligt mycket för att vara jag, så jag tänkte fortsätta när jag ändå håller på. Det är ju ändå fyra kapitel som vi ska ha prov på, usch. Inga små och lätta kapitel heller, så det är ingen idé att skita i det och sedan bara göra provet för då kuggar man. Detta är liksom grejer man inte riktigt kan gissa sig till om man inte pluggat på om det en del i varje fall. Så jag gör nog rätt i att börja plugga redan nu. Sitter till och med och för anteckningar medan jag läser.
Herregud, vad har hänt med mig ? Det är inte ofta jag pluggar!

Kommentarer
Postat av: Josefine

du är så duktig linda, hoppas du ser alla framsteg du gör, jag kommer ihåg när du knappt hade nån motivation och ganska kasst självförtroende men jag märker som fan att det är bättre nu trots att vi träffas sjukt sällan, men jag menar allt, träningen skolan killarna.. I'm proud of you :)

2009-04-24 @ 22:06:08
Postat av: Linda

Josefine: tack älskade vännen :). fan vad detta gjorde mig glad. att jag ser alla mina framsteg ? både ja och nej. jag har ju verkligen vuxit som människa och verkligen byggt upp en helförbättrad linda som mår bra. mitt självförtroende är väl inte på topp, men jag har fått självkänsla och det har i sig skapat ett större självförtroende om man jämför mer innan. skolan går liksom helt okej, jag klarar det jag vill liksom, klarar allt och klarar det jag vill ännu lite bättre. killarna/kille går framåt.

livet leker och jag har verkligen vuxit och förändrats stort. :) kul att du ser det och påpekar det! :)

2009-04-26 @ 22:44:07
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0