modell, jag?

Igårkväll när jag och Rebecka skulle ut på stan och äta middag så kom det fram en människa till mig när jag gått av tuben. Han verkligen går rätt fram till mig, har verkligen kollat ut detta och är bestämd att det är jag som ska ha lappen. Så får jag en lapp där det står "Din chans att bli modell". Jag ba what? och Rebecka också.Sedan så fick jag ur mig "Jaha, ähm. Jag tar det som en komplimang!".

Gick dock inte på auditionen, även om det faktiskt är en dröm, som jag även tror att alla tjejer har. Men det känns inte riktigt som att det skulle vara något för mig. Jag har aldrig sett mig själv som någon snygging, med utstrålning osv. Har alltid varit i skuggan av mina vänner, varit den fula ankungen. Men ja, människan som delade ut lappar verkar ju tycka att jag hade en chans i varje fall. Kanske inte är den fula ankungen längre. Mår ju i varje fall bra nu för tiden :).



hade detta varit jag, då hade jag förstått varför jag fick lappen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0