Presenter och shopping

Hade ju tjejmiddag och firade mig i fredags här hemma hos mig. Var verkligen super trevligt, även om jag även fick uppleva både ilska och massa tårar. Men det hade inte med brudarna att göra.
Tack för presenterna, och tack för att ni kom! :)


Alla paket utom Rebeckas lilla söta paket.


Dessa fick jag av Linda :D!


Kedjan och hjärtat fick jag av Alexandra och Sofia. Fick ängeln av Rebecka och satte på den på samma. Superfint!

Underkläderna av Sofia och Alexandra :D!


(bilden är inte rättvis, dom e snyggare)
Sedan så köpte jag även dessa skor idag för ett värdebevis jag har från i höstas. Snäll som jag är så nästan fick sofia även ett par skor av mig. Eller hon typ typ 200-250 kr rabatt tror jag. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är världens sötaste vän! :)

2009-04-13 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0