saknad

Något här livet som jag hatar så otroligt mycket, över allt annat här på jorden, det är att behöva sakna.
I mitt liv så får jag just nu verkligen uppleva ren tortyr. Jag går runt och saknar så att det gör riktigt ont. Jag vill bara kunna bedöva saknaden med någon typ av medicin eller salva. Varför har ingen uppfunnit en salva som bedöver även saknader och inte bara känsel i nån kroppsdel ? Eller borde man inte kunna bedöva hjärtat ibland ?
Jag vill i varje fall inte behöva ha denna jobbiga saknad. Men det finns inget att göra åt saken, för jag saknar bara mer och mer för var dag som går.

Men vet ni ? Jag klarar detta, för jag har klarat det så otroligt länge nu. Jag klarar det! Jag klarar allt!




hjärta

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2009-04-27 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0