Sofia ligger utslagen haha



Nu ligger Sofia i min säng med min ena mobil och gör vad hon nu gör, haha. Vi har nyss ringt ett väldigt viktigt samtal och det gick superbra vilket gjorde oss happy.
Vi har även varit och storhandlat inför imorgon nu vid 12 med pappsen :). Fy fan vad dyrt det blev, så nu jävlar brudar får ni äta. Inget ska vara kvar haha. Gick i varje fall bra, förutom att jag blev lite irriterad när både pappa och Sofia stod och retade mig. Var frustrerande eftersom att dom kunde kvävt skratten på en gång och istället hjälpt till :P.Men det löste sig i varje fall.

Nej, nu ska jag kanske skura golvet i köket. Har fan storstädat hela lägenheten, till och med skurat väggarna i badrummet. Helt sjukt att jag , Linda snart 17 år, ställer mig i badrummet och skurar allt. Att jag, JAG, ställer mig när vi kommer hem från Ica Maxi i Nacka, och gör rent hela kylskåpet. Vad har hänt med mig ? Kanske inte har framtid inom frisöryrket utan istället kanske jag bör vara hemmafru eller städerska, ? Hahha. Vem vet vad min framtid har att erbjuda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0