solen i mitt hjärta

Hej kära läsare. Förlåt för att min blogg verkligen suger nu för tiden, eller bra har den väl aldrig varit iofs, jag vet ialf inte riktigt vad jag ska skriva och sådär nu för tiden. Har som sagt ingen ork riktigt för någonting. Ni kanske vet om att jag varit hos läkaren och sådär och tagit massa prover för att kolla upp varför jag är så trött konstant. Har liksom inte spelat någon roll hur mkt jag har sovit, utan har ändå varit hur trött som helst. Fick i varje fall svar på alla prover i fredags, och alla prover var tydligen bra. Så nu vet jag vad som är fel, så måste ringa och boka en tid imorgon så att jag kan fixa det. Klarar liksom inte att må så här längre, är trött och blir alltid lätt tjurig när jag e trött. Känner mig nästan liksom depp konstant, och det är inte okej. Så imorgon måste jag boka tid!! Inte glömma

Igår var det en helt underbar dag. Typ 20+ i solen måste det ha varit.
Jag var ju hos Linda, och dit kom även Nadia. Vi bestämde oss för att gå ner till Ica för att handla inför vårat bak. På vägen så ringde Jess och Malin och ville ta en glass med oss, så dom följde med hem till Linda. Väl hos Linda så satt vi alla brudar med musik och råsvullade på altanen ( eller heter det haltanen lundin xD söötnos ). Sedan så åkte det mesta av kläderna av och vi la oss och solade, helt underbart alltså.
Tack tjejer för en trevlig dag, och tack bästis för en underbar början på mitt lov.


neej. nu ska jag kanske iväg och sola (a) hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

du på bilden?

2009-04-06 @ 23:52:27
Postat av: Linda

anonym: nej, ?

2009-04-07 @ 10:27:21
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0