spotify, idioter och gym



Nu har jag, som många många andra, skaffat Spotify. Budade nämligen hem en invite imorse (a). As nice verkligen!!



Idag har jag även varit i skolan, frisör hela dagen. Varit sjukt trött idag tack vare nån idiot som ringde mig 14 ggr inatt med dolt nummer. Tack verkligen med tanke på mina sömnproblem jag har. Ringer du igen så polisanmäls detta och det blir lite dyrt för dig din idiot.
I varje fall så drog jag och Sofia till gymmet efter skolan. Jag sprang först en halvmil, på rekordtid för mig. Sedan så vare bara in och köra styrka på maskinerna. Fyfan vad jag är bra alltså !! Börjar verkligen se resultat på min kropp. Snygga armar börjar jag få, magen börjar bli mindre och ja, jag mår helt enkelt bättre! Toppen alltså :):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0