Sverige är faktiskt bra ibland

Det är en helt underbar dag idag. Våren har verkligen kommit till Sverige, så nu älskar jag landet jag lever i.

Hade jag fått bestämma något som inte riktigt är möjligt för tillfället, så hade jag velat spendera denna dagen med söt. Hade velat sitta på en filt på Djurgården med "picknick" och bara njuta av vädret och sällskapet. Bara sitta i värmen, le och bara känna att man lever, känna att livet leker.

Nu går ju inte det riktigt, men ska träffa underbara Sofia idag och antingen dra till gymmet och träna eller ifall om vi tar en långpromenad om hon inte är helt frisk ännu. Måste även ner på stan en snabbis sedan och kolla in en grej i en affär :).
I eftermiddag blir det Ikea med pappa. Blir nog en bra dag tror jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina ögonbryn är psycho!

2009-04-07 @ 18:31:09
Postat av: Linda

anonym: vad bra:D!

2009-04-07 @ 19:02:15
URL: http://lindahult.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet en till som är helt psycho;)

2009-04-07 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0