taggatagga

Hej alla kära läsare :).
Nu sitter jag här inne på mitt rum och väntar på att Sofia och Linda ska vakna. Någon är vaken redan, gissar på Sofia haha. Hör nämligen någon här utanför mitt rum haha.

Så fort Linda vaknar så ska vi i varje fall dra ut och springa, jag har ju lite småångest över allt onödigt jag ätit haha. Alltså grejen är den att visst jag kan äta vad jag vill, men när jag ätit det så känns det bara onyttigt. Det är inte såå gott som man verkligen tror, det är bara något som är "förbjudet", och allt som är "förbjudet" vill man prova. Så är det tyvärr.
Men i varje fall så laddar jag inför våran lilla tur. Ska nog försöka oss på en halvmil :P. Jag hoppas att jag inte ramlar denna gången med, för det gjorde jag nämligen i höstas eftersom att ja va så himla slut haha. Men det ska nog gå bra.

Nej.. Nu får dom vakna snart, har mycket jag måste hinna göra idag. Baka kaka, göra potatisgratäng, städa en sista gång. Måste även göra mig fräsch. Så det är lite ont om tid känner jag, haha!


Kommentarer
Postat av: Bloggen om Darin

Vill du synas i bloggen eller har något du vill ta upp? ;)

2009-04-10 @ 19:18:42
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/
Postat av: Bloggen om Darin

Glad påsk önskar Darinbloggen =)

2009-04-11 @ 20:24:14
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0