ungdomsmottagningen

Igår var jag på ungdsomsmottagningen. Det är nämligen så att det var mina p-piller som fick mig att vara sådär super trött och må lite dåligt, så jag fick rådet att byta sort. Tur som jag hade igår så fick jag en tid även då, så vid 14 var jag där.
Barnmorskan tyckte att jag skulle byta bort p-piller mot en p-ring, vilket jag verkligen inte kände för. Jag skulle inte känna mig bekväm vid att ha en p-ring där nere. Nej, så det valde jag bort. Berättade att jag hellre vill äta piller. Så nu har jag nya och hoppas att jag får tillbaka min fina hy och blir pigg och glad, så att jag slipper byta igen.

 Den här ringer valde jag bort. Är ni nyfikna på den, så är det bara att läsa på internet om den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

får du mycket kuk i dej eller?

2009-04-07 @ 18:30:08
Postat av: Sofia

Mer än vad du någonsin får i dig ;)

2009-04-07 @ 20:54:23
Postat av: Sofia

Mer än vad du någonsin får i dig ;)

2009-04-07 @ 20:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0