Allt och inget

Nu sitter jag på tåget på väg hem till mitt älskade Stockholm. Ni anar inte hur glad och lättad jag är över att äntligen att vara på väg igen. Det ska bli otroligt skönt att få sova i sin egna säng igen.

Veckan har varit ganska slö och tråkig faktiskt, tiden har verkligen bara segat sig fram. Luncherna har varit få och jag har fått hitta på mycket annat att göra. Har målat, klippt tyg som ska användas till att klä 22stolar. Har även städat, bakat och diskat mer än vad en människa behöver. Det roligaste som hänt i veckan är väl i princip att Björn Rosenström och "det jävla bandet" har bott på hotellet från fredag till lördag. Dom hade ju nämligen spelning nere i Dalen i fredags kväll, så då passade dom på att bo hos oss. Riktigt sköna och trevliga herrar faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0