Bara att nicka och le, mitt måtto jag brukar lära ut

Som sagt så ska man inte planera något alls! Jag och Linda hade ju planerat att åka utomlands på höstlovet om vi hade lov samtidigt. Kollade nyss på båda våra skolors hemsidor och det ser ut som att vi har lovet samma vecka, v.44. Jag blev så glad och skickade genast iväg ett sms till henne innan ja ringde mamma. Mamma säger att hon inte vill. Nä men vad roligt att hon inte kunde sagt det på en gång för att slippa göra mig glad och sedan svika mig. Tack!



Får försöka åka iväg med pappa, kanske bara han och jag till New York, London eller Paris. Pappa vet jag i varje fall inte sviker sin dotter. Antingen så säger han ja eller så är det nej. Det kan vara kanske men han säger inget som han sedan tar tillbaka utan då uppgraderar han i stället till något bättre.

Aldrig mer några förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Catrin

yes i have ;) njaa sådär ont faktiskt! Jaså ska du? va fint! :)

2009-08-18 @ 10:19:20
URL: http://casia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0