Dagen

Började som sagt min dag idag med träning. Först löpning med moster 7.30 samt gym med Sofia 10.00. Gick super bra på gymmet faktiskt, så himla skönt att verkligen ta ut sig tycker jag. Efter gymmet drog vi en äkta take away lunch, åt till och med på väg. Vi fixade snabbt med att plussa våra SL kort innan vi drog till skolan. I skolan hade vi svenska B, och jag säger bara en sak, SJUKT skum lärare. Kan inte beskriva henne med ord, hon måste upplevas. Fy fan! Slutade ialf skoldagen med fördjupning klippning som var riktigt roligt, svårt men kul. Det gick väldigt bra för mig!



Efter skolan så var jag en ängel och följde med Sofia och handlade. Bar hem den tyngsta påsen till och med åt henne ;). Stannade en stund och fick middag och träffa hennes familj. Är kär i hennes småbröder. Är ju faktiskt Ludwigs bästa vän har jag fått veta idag eftersom att han berättade det haha. Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0