Dagen

Idag har jag spenderat min dag med älskade Alexandra. Eftersom att vädret va så fint så drog vi tillsammans med lite picknick till Långholmen och solade och badade. Det var inte varmt i vattnet, men i var vi 3 ggr ialf. Super skön dag verkligen med min underbara vän. När vi kände oss färdiga så återvände vi hem till mig och lämnade badhanddukar och så innan vi drog ner på stan. Där shoppade vi, vad jag köpte lägger jag snart upp bilder på, och sedan så blev vi bjudna på middag av min pappa och hans sambo. Super mysig kväll som avslutades med en promenad och kulglass.


Kommentarer
Postat av: alexandra :)

Hade hur trevligt som helst, som alltid när man umgås med dig min lilla tösa! :)

2009-08-04 @ 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0