Första skoldagen

Nu är min första skoldag avklarad, pjuu. Väldigt onödig dag om man frågar mig iofs, men det är väl dom första skoldagarna alla åren om man tänker efter. Vi blev typ bara välkomnade tillbaka nu efter sommarlovet och fick även busskort och veta vad vi ska göra fram till onsdag. Kort och slapp dag, vilket vi alla tyckte var super.

Efter att vi "slutade" eller efter att vi var klara kanske man säger, så drog jag, Alexandra, Sofia och Catrin till Rådmansgatan och åt kinabuffé och fikade sedan på Espresso House. Väldigt mysigt måste jag tala om för er, har saknat att vara samlade och bara skratta. Hur mycket jag än vill att det ska vara sommarlov så kan det nog bli ett bra år, eller jag vet att det blir ett bra år.
Imorgon ser skoldagen väldigt chill ut. Treorna ska fixa vårat hår hela dagen, vilket är suuper. Får se vad jag känner för att göra. Blir nog bara en nyansering så att jag får bort rött i mitt hår och sedan en uppklippning bara. Tror även att dom får fixa något Hollywood-svall inför kvällen. Blir nog toppen!



lunch på Shanghai (eller var det stället bredvid?)



fika på Espresso House


Imorgon kväll blir det antagligen fest, jag är såå sugen. Planerade även in en kräftskiva, antagligen näst nästa helg. Det ser vi fram emot verkligen. Hösten och vintern ska inte bli tråkig. Nu har vi ju våran kära Alexandra närmare och allt, lilla älsklingen. Ser fram emot alla grejer.

Kommentarer
Postat av: alexandra!

du är la go du stumpan! loooooove you :)

2009-08-20 @ 20:05:30
Postat av: Linda

alexandra: ja litegranna ;). men du med! älskar dig med<3

2009-08-20 @ 22:47:10
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0