Hemma, och fortförande vaken

Min dag har varit helt underbart mysig faktiskt. Tänk er båt, solen steker, en drink i handen och ledig. Kan säga att det satt riktigt bra och att det verkligen behövdes. Så skönt när jag får bra dagar även med mamma, eftersom att det inte alltid går så bra. Älskar dock min mamma mycket, även om det finns en del saker som skaver i mitt hjärta.

Har förövrigt inte shoppat så mycket, köpte bara med mig en amulett. Allt annat jag spenderade pengar på var väl drinkar, mat och fika i princip. Har faktiskt lite dåligt samvete över att jag gör av med mina pengar. Men nu är det stopp för ett tag verkligen. Jag måste kunna leva denna månaden också.

I varje fall så kan jag sammanfatta dagen som lyckad, trots att den gjorde hål i plånboken. Men jag är värd att skämma bort mig själv! Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0