Landa på huvudet är inget man vill

I förrgår (fredags) bestämde jag, Emelie och Ellen oss för att ta och släppa ut barnet inom oss lite. Vi var i Kungsan eftersom att hela Dj grejen var där samma kväll som vi ville på. Bakom scenen så har dom ju i varje fall studsmattor med hoppställning som vi blev måttligt sugna på. Vad gör vi inte då? Jo vi bestämmer oss för att ge oss in i detta och hoppa bland småbarnen.

Det var riktigt läskigt kan jag tala om för er. Jag är ju höjdrädd och skrek en aning. Blev även pushad att göra bakåt-volt också. Jag försökte flera gånger att ta sats, typ 3ggr. På 4:e försöket eller vad det blev, då kommer benen över huvudet men det känns även som att dom stannar så tills ja är 1,5m från mattan eller något. Höll på att landa på huvudet och blev skitskraj. Aldrig att jag gör ett försök till en bakåt-volt igen.


min bakåt-volt


Att det är bra träning kan jag lova också. Ni ska bara veta vilken träningsvärk man har i bröstmusklerna efter ha hållt i dom där gummibanden. Hoppa studsmatta är ju rejält jobbigt även det, så där förbrännde vi nog en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0