Lunch i Dalarna imorgon

Ja nu ska jag snart gå och sova, närmare bestämde när mina naglar har torkat. Ska nämligen upp tidigt eftersom att jag ska åka upp till Dalarna till hotellet med 9.44 tåget imorgon bitti. Usch! Men en av mina arbetskamrater där uppe har äntligen fått sitt visum till Nya Zeeland som hon kämpat med sedan december. Så skönt att hon äntligen fått den nu, och att hon får komma till sin kärlek som bor där nere. Tråkigt att man inte kommer träffa henne på länge, men kanske kan övertala pappa att åka dit ner för att hälsa på henne. Är super sugen på Nya Zeeland nämligen. Tänk er själva, så vacker och häftigt land!

Nej, nu ska jag vifta på händerna, plocka ur och i diskmaskinen och sedan gå och nana kudden. Ni får ha det så bra imorgon. Jag lär vara tillbaka i Sthlm kl.18.00 kanske, men ring eller sms:a om det är något:).


om man ändå fick åka snabbtåg (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0