morgondagen

Imorgon börjar dagen med att jag ska ha tvättstugan, hemskt. Inte nog med att jag storstädat hela lägenheten idag, imorgon utsätter jag mig själv för ännu mer hemmafruarbete. Men jag måste verkligen tvätta, hur mycket jag än vill slippa så är det ett måste! Efter det, vid två, så får jag se om jag kanske drar ner på stan och träffar Emelie m. släkt och även införskaffar mig råcoola knallrosa gardiner till mitt rum. Gör jag inte det och det är sånt väder som min mamma sa att det skulle vara imorgon, så tar jag mig nog upp på taket med bikini och schteker gärnet. 
Vi får helt enkelt se hur det blir med morgondagen!


Önskar att jag kunde krypa ner under täcket och sova, men måste vänta till min bonusbror kommer eftersom att han inte har någon nyckel. Men jag valde det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0