Mot sängen

Jag ska faktiskt ta och lägga mig och sova nu hade jag tänkt. Min kropp är helt slut efter dagen. Har ju haft sån hemsk migrän, det värsta jag varit med om. Fick den runt 12, men var tvungen att vara på lektionen eftersom att den var så viktig. Verkligen hemskt när vissa skriker som idioter, lampan som lyser så att man får sitta och hålla för munnen för att inte kräkas under några timmar. Huvudet värkte och allt höll på att komma upp och jag var så svag. Direkt när jag kom hem så släckte jag rummet, drog ner persiennerna, tog en eaze och en alvedon, blötte en handduk med iskallt vatten och la mig i sängen med den över ögonen och pannan och somnade in. Vaknade vid 19 och mådde hyffsat, men känner att jag måste lägga mig typ nu så att jag mår bra imorgon. Får kanske använda mina glasögon imorgon så att jag slipper samma visa imorgon med.


saknarsaknarsaknar!


godnatt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0