Paris på höstlovet

Jag lovade ju igårkväll att jaag skulle avslöja "hemligheten" idag... Hemligheten och det jag tänkte avslöja är i varje fall att jag och pappa har bestämt att åka till Paris, London, Barcelona, Rom eller något på höstlovet. Just nu lutar det mest åt Paris eftersom att jag länge velat åka dit. Ska bli så himla härligt att bara få åka med min älskade pappa och få lite ensamtid med honom. Vi träffad ju inte så ofta längra nu i och med att han mest bor i vårat hus nu. Ska i varje fall bli super roligt och jag har redan börjat leta runt och börjat att planera shoppingen.



Ni får gärna komma med tips och andra städer som jag bör besöka, och tips på alla ställen man måste till i Paris eller vart du nu tycker att jag ska? Funderar faktiskt på att göra mitt nästa inköp på Louis Vuitton kanske, får se!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hjärtat, Paris är säkret underbart men jag måste säga att Barcelona är HEEEEEEEELT fantastiskt ch så sjuuuuuk shopping det finns där! skulle lätt åkt till Barca!

2009-08-21 @ 09:58:49
URL: http://isabellakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0