Skola imorgon

Imorgon är det åter igen dags för allvaret och helt seriöst så är jag inte redo. Jag får lite smått panikångest faktiskt. Men varje år, kvällen och dagen innan skolstarten så mår jag dåligt och vill ba sjunka under jorden. Snart kommer man in i allt igen och då är det lungt. Bara så synd att lovet gått så fort.

Idag har jag i varje fall hjälpt Sofia hela dagen med att fixa hennes hår. Först folieslingor, sedan tvättade vi ur allt och fönade innan vi drog på en slinghätta och så gjorde jag även slingor i hätta. Kan säga att jag var riktigt slut och hungrig efter detta. Det tar ju sin lilla tid när man inte är van och håller på att lära sig. Att inte äta mellan 9 och 17 var heller inget som jag kan rekomendera. Fy fan alltså. Men jag tycker i varje fall att håret blev fint, visst att det är guldigt men det var fint Sofia.
Väl hemma så väntade middag med pappa och hans sambo och min bror. Vi beställde hem från greken och festade loss ordentligt. Super mysigt. Saknar min älskade pappa så mycket. Men pappa och jag bestämde en grej nu ikväll som jag snart ska avslöja, blir nog imorgon eller något.

Nej, nu ska jag sova. Hoppas att jag vaknar upp lite småbrun. Har både solat 15min med tanexpress och smörjt in mig med Dove SummerGlove (?) som jag köpte idag, så hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0