Sommarlovet 09

Alla har ju gjort någon slags sammanfattning om sitt sommarlov, så jag tänkte, varför inte?

Juni


"För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten.. fy fan vad vi är bra" , nej vänta lite, slutade ju faktiskt bara ettan. Men sommarlovet började i varje fall. Jag var riktigt jävla happy över detta, även Sofia och Alexandra som följde med hem till mig efter avslutningen där vi firade oss själva med vin, cider och massa gottigheter. Kvällen avslutades med middag på resturang med Catrin och Vanessa.



Som ni säkert vet så började mina jobbveckor uppe på hotellet. Första veckan, vecka 26, så  jobbade jag 74h på 7 dagar och jag var slut. Mitt liv sög där uppe, det enda bra var att jag kom nära söta lilla Vici (som iofs är äldre än mig). Här spenderade jag 4veckor av mitt lov och tjänat en hel del cash.



Jag var i skärgården med två av mina mostrar, min morbror och ena mosters kille. Verkligen super mysigt att åka ut med moster+hennes killes båt efter en heldag i skärgården med Peggys och min båt i sällskap med moster, morbror, hans tjej plus hennes dotter. Super mysiga dagar.

Juli


Jag sydde 7-8 kjolar som hela crewet uppe på hotellet skulle servera i under Nostalgi-veckan i Säter


     



Åkte till Göteborg med min bästa vän, helt själva. Det var nog det roligaste som hände denna sommaren. En bästa vän, första klass tåg, hotell i hamnen. Ja dessa dagar va så himla mysiga. Trots regnet så hade vi det bra, inget stoppar oss som vi säger. Liseberg i spöregn med vattenpölar upp till vaden var ju bara att hoppa i och passa på. Tack för dagarna hjärtat. Nästa år kör vi en roadtrip!



Träffade min efterlängtade M' som hade varit så saknar. Lycka! ♥

Augusti



Träffade lilla busfian, min älskade kusin Filippa. Hon är saknad och älskad av oss alla. Fick se och höra hennes talanger. Tre år och kan dansa bättre än mig och många vänner, en sångerska och entertainer är hon verkligen alltså!



Kryssning, Åland - Stockholm, med mamma.


 



 



Lillyran blev det. Någon slags gratisfestival som Sofias kompis ville ha med oss till. Så dit drog vi, där vi drack vin, grillade, pratade, lyssnade på musik, solade och hade det super trevligt. Fick även se godbitarna Lorentz & M.Sakarias, även om nån idiot förstörde allt genom att kasta upp en flaska på scenen.

 



Mys med brudarna under ung08. Vi skippade dock ung08 med tanke på att genomsnittsåldern var ca.14-15 och det stod fjortis över hela dom, även om dom bytt ut just det orden mot "SL" och "comviq". Väldigt mysigt att få umgås med brudarna.



Spenderade bland den sista dagen med Sofia och Alexandra i Norrtälje i A's pojkvän Jockes lägenhet. Mycket mysigt!




Det var väl lite av det jag har gjort. Nästan det mesta med tanke på att jag befunnit mig i Dalarna, som jag efter denna sommar hatar, ungefär hela sommaren vilket det känns som ialf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0