söndag igen, vilken innebär ny skolvecka imorgon

Hej små sötnosar, eller godmorgon snarare. Har ni sovit gott? Det har i varje fall jag gjort. Var helt slut igårkväll efter dagen. Storhandlade ju med pappa, ordnade med att frysa in mat och sånt och lagade middag samt storstädade hela mitt rum. Jag både dammsög och torkade golven, och att jag torkar golven händer typ aldrig. Skönt att ha ett rent rum, och super skönt att somna i en renbäddad säng. Saknade dock ett täcke (sover med två duntäcken) eftersom att pappa tvättade åt mig eftersom att jag gjorde allt annat, och när han manglade mitt ena påslakan så lyckades han få fast det i mangeln och han fick inte ut det. Så det sitter fast nere i tvättstugan, vilket betyder att jag måste köpa ett nytt påslakan haha.

Vad ska ni alla göra idag då? Jag ska kanske ut och springa, om jag hinner göra det innan jag och Matilda ska dra en promenad :). Vi får se hur allt blir, men någon form av träning MÅSTE jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0