Testar "nya" ögonskuggan





Provade min nya ögonskugga idag. Den jag köpte för rätt länge sedan nu, närmare bestämt nere i göteborg när jag och Linda var där. Har inte hunnit testa den ännu ju med tanke på allt jobb osv. Idag invigde jag den i varje fall, eller ikväll snarare. Väldigt fin tycker jag, häftig färg liksom. Den fick verkligen mina ögon att synas, vilket jag tycker om. Har börjat att verkligen tycka om mina ögon, även om jag fortförande tycker att färgen är väldigt tråkig i och med att jag vill ha isblå/riktigt blåa ögon. Men dom är stora och fina i varje fall, och det tycket jag om!

Kommentarer
Postat av: Isabella

din färg, helt klart!

2009-08-12 @ 19:48:59
URL: http://isabellakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0