Tiden rinner iväg

Jag förstår inte vart allt tar vägen? Jag tyckte att det var nyss som jag, Alexandra och Sofia dansade runt i mitt rum med vin och cider och firade att vi klarat av första året på gymnasiet. Vart tar allt vägen? Tiden rinner iväg och man hinner inte med någonting. Det jag hunnit i sommar är väl i princip bara att jobba. Okej, en tripp till Göteborg och en till Åland också men inte mycket mer. Det är så tråkigt att inget blir som man tänkt sig, för det blir det verkligen aldrig för mig. Jag bestämde mig i våras för att inte ha några förväntningar inför denna sommaren eftersom att min förra blev så sämst, men jag blev lovad av hjärtat att det skulle bli den bästa sommaren. Visst så va det inte planerat det som hände, men ändå. Från och med nu ska jag aldrig ha några förväntningar och krav inför sommarlov och ledighet eftersom att man bara blir besviken. Jag älskar oplanerade grejer eftersom att dom alltid blir så mkt bättre än allt man har förväntningar på. Jag är den tjej som älskar spontana saker mer än något!


känns som att det inte var allt för länge sedan man var en plutt, och snart står jag väl där med en egen i famnen?

Kommentarer
Postat av: alexandra!

tvärtom! äntligen börjar skolan så man får träffa dig och sofia som vanligt varje dag igen, strålande ju stumpan!!!!! ;)

2009-08-16 @ 21:17:10
Postat av: Linda

alexandra: ja men jag är inte redo för ännu ett år i skolan, jag är inte redo för att va instängd dagarna i ändå. jag har haft typ 2,5 veckas sommarlov känns det som och det är inte okej :(.

2009-08-16 @ 23:25:07
URL: http://lindahult.blogg.se/
Postat av: alexandra!

det förstår jag.. men det är skönt att det drar igång så att vi närmar oss det sista året ännu fortare! försök se allt positivt my dear! big LOOOVE!

2009-08-17 @ 14:18:18
Postat av: Linda

alex: jo men jag hinner inte ifatt tiden, allt går för fort på något sätt. man hinner inte reflektera något. visst så ska det bli skönt att komma i rutiner igen och träffa er varje dag, men sommarlovet är heligt och finns inte längre snart heller. men men. ska bli positiv igen. blir bara lite smått panikslagen att jag inte hinner med.

2009-08-17 @ 17:08:10
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0