Dagen

Idag fick vi vårat schema, vilket var riktigt skönt att ha. Måste berätta att detta är för bra för att vara sant. Men vågar inte ta ut min lycka förns vi får det fullständiga om 3 veckor eftersom att vi har ett tillfälligt nu under tiden för att se om ändringar behövs. En lektion på fredagar är ju helt okej om vi säger så, 11.40 - 12.40. Toppen!



Efter skolan idag, vilket var vid kanske 11.15 (eller vad var den?) så drog jag, Catrin och Sofia ner på stan för shopping, lunch och fika. Sofia skulle införskaffa sig jeansleggings, byxor till jobbet och strumpbyxor. Vi gick runt i lite affärer och letade. Catrin hittade en tunika som hon vill ha, jag hittade mycket fint som jag vill ha osv. Väl på Gina Tricot när Sofia provar kläder och jag och Catrin går och kollar runt så säger plötsligt Catti " Men där är ju Bretty" jag: vem är det? c: kissies kompis. Jag kollar dit och ser bara en blondins bakhuvud vilket ja tkr är likt pissie själv. "Men det där är väl kissie, eller catrin?" hon vänder sig om och det är hon. Riktigt plastig och man förstod verkligen hur mycket hon måste älska PS. Tycker bara att hon är för mycket, helt enkelt pinsam och patetisk.



När Sofia var klar så gick vi efter många om och men till Kungshallen och åt. Mycket mat, väldigt mätta tjejer men trots det tävlandes om vem som kunde äta upp sina 3 sista kycklingbitar fortast. Jag hade störst bitar, men vann trots det. Ni vet ju jag och tävling. På väg därifrån, man kände sig som en spyfärdig jag vet inte vad, så halkar jag på bea sås. Tittar bak och ser då precis hur Sofia ramlar pga detta, hon ramlar alltså i beasås mitt i Kungshallen. Jag och Catrin börjar tokskratta. Väldigt roligt, men stackars Fiffi!



Allt slutade på Waynes uppe vid Bobbys hårstudio. Catrins vän Leslie kom och vi hade det super trevligt. Såg en del kändisar också. Orup, Top Model Maja och någon från du är vad du äter.

Tack för dagen :)

Kommentarer
Postat av: Sofiaan

TUR att jag kan bjuda på mig själv då ;) hahah

2009-08-25 @ 20:41:09
Postat av: ulrika

sv: haha uh, det låter inte kul alls! så ja, jag får väl se det positivt då ;)

2009-08-26 @ 18:16:07
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0