Morgondagens alla sysslor

Ligger i min gästsäng just nu, för jag hatar att lägga mig för att sova i en varm säng. Har precis skrivit in lite lektioner och sådär i min kalender så att jag ska ha lite koll. Tycker att det är väldigt roligt att organisera, se till att allt är uppskrivet för att ha det där, känns så himla tryggt. Man känner sig så ordningsam och duktig när man har gjort något sånt.

Imorgon har vi bara en lektion, kommer inte ihåg vad det var men något som har med företagande att göra tror jag att det var i varje fall. Krånglig förkortning som jag inte riktigt förstår nämligen. Vi börjar 11.40 och slutar 12.40, så en väldigt skön dag. Jag måste dock förbi min salong på Kungsholmen innan skolan för att hämta pappret med min närvaro från igår innan jag åker till skolan. Snacka om omväg, men jag måste.
Efter skolan och allt imorgon så ska jag göra massor med ärenden med pappa.
• Måste fixa linser så att jag slipper ha samma migrän som jag fått stå ut med idag.
• Gå till tandläkaren jag ska börja gå till som tydligen ligger vid Stureplan och fixa med papperna.
• Köpa en rosa mixer och en handsfree till min telefon.
• Orna pluskort.
• Ordna upp så att jag får en egen internet-bank.
• Storhandla

Jag har ingen som helst aning om hur vi ska hinna med allt detta. Men vi får väl göra en del på lördag annars. Det blir nog superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0