Lista

Tänkte att ni skulle få en lista så här på kvällskvisten



Namn: Linda

Piercingar: Haft i näsan, snart i naveln

Tatueringar: Snart

Hårfärg: just nu är det hemskt! Men blir nog att jag färgar det brunare igen, kall brun, så fort som möjligt

Fräknar: ja!

Motto: Lev livet

Kär? ah

Önskar du att du bodde någon annanstans? mhm!!

Tycker du att du är attraktiv? Nej det kan jag inte påstå

Dricker du? Är det fest så

Röker du? Nej. Aldrig gjort och kmr aldrig göra :)

Vilket schampo använder du? Redken för färgat hår

Vilken parfym använder du? Mest "Miss Dior Chérie", men har riktigt många.
Gillar du att tvätta? Nej fy

Gillar du berg- och dalbanor? Absolut :D

Senaste...

Filmen du hyrde? Tror att det var "Sexdrive"

Filmen du köpte? Shit.. Har ingen aning. Björns dvd kanske?

Låten du hörde: So sweet

Låten du laddade ner?

Personen du ringde? Lundin

Personen som ringde dig? Pappa

TV-program du såg? typ något på femman vare
Person du tänkte på? M'



Favorit...

Låt: beror på humör
Sak att göra: Vara med mina vänner, shoppa och leva livet :).

Sport: hata sport!

Dryck: Smirnoff är riktigt fint ;)

Kläder: klänningar och kjolar

Film: kan inte välja

Bil: Mini cooper och Ferarri kanske.

Tv pogram: One tree hill, och en del annat

 Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? skoja inte

Gråtit över en flicka? ah.

Ljugit för någon? tyvärr har det hänt någon gång, men är inte stolt över det.

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet? ah (a). väldigt många faktiskt

Antal...

Gånger du varit kär? 1

Gånger ditt hjärta brustit? -

Tjejer du kysst? hmm

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En del :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? alldeles för många :O!

Senaste...

Boken du läste? Kommer inte ihåg, det säger väl allt om att det va ett tag sedan haha

Personen du fick e-mail av? Räknas facebook? Annars typ vet jag inte

Personen du fick brev av? Blidösundsbolaget tror jag (jobb)

Personen du fick sms av? EMELIE <3 (direkt från NY)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var sjukt länge sedan
Vad har du gjort idag? Packat ihop allt uppe på hotellet, städat efter mig och åkt HEM! :D
Var det kul? att komma hem? Skoja inte. Vad jag längtat!!

Brukar du svära mycket? tyvärr så är det en del, fast mer förut. när jag tänker efter så är det inte så mkt längre

När stiger du upp på morgonen? Har blivit typ 8-8.30 under jobbet
Vad har du på dig? trosor och sovtröja

Vad ska du göra ikväll? Nörda mig vid datorn och sedan sova

Vad är du allergisk mot? Pälsdjur och pollen

Var har du ont? Mitt äckelknä

Använder du hårspray? När jag har lockat håret

Kan du stå på händer? Inte direkt

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan hellström.

Salt eller socker? Inget

Gillar du ketchup? beror på...till vad?

Är du glad nu? Ah, men lite trött.

Var du glad igår? ahdå, hade för mkt hemlängtan bara

Vad dansar du till? för att ens få mig att dansa ska jag ha alkohol i kroppen ;)

Stockholm är... ? Mitt hem. Älskar Sthlm!

Kan du sjunga? inte enligt mig själv, men vad vet jag om det?

Spaghetti eller makaroner? spagetti

Land du vill besöka? USA igen, Aruba, Thailand, Frankrike, Spanien, Malta, Maldiverna, Kuba. Kan hålla på hur länge som helst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0