Resten av veckan som har varit

Nu har jag inte varit aktiv och skrivit på massa dagar, men har haft fullt upp och har inte haft min dator med mig så har inte haft möjlighet att blogga. 

I  onsdags åkte jag till Emelie, eller snarare till Uppsala där jag mötte henne och Ellen. Vi drog en shoppingrunda innan vi åkte till Knifetown. Kvällen blev väldigt lugn. Jag och Emelie hyrde film och hade det bara chill hela kvällen, super mysigt.
I torsdags så ringde klockan 9.00 och då sprang jag till tåget medans Emelie sov vidare. Jag skulle nämligen åka hem för att hämta kläder, smink, skor osv. eftersom att jag senare vid 13-14 åkte tillbaka norrut till Uppsala där jag följde med Emelie och hennes pappa för att köpa en iPhone till Emelie. Efter det så gick vi på kinabuffé med Emelies bror, super trevligt. Älskar hennes familj, synd att inte Nettan var med också men hon är på Gotland. Därefter så mötte vi upp Ellen och gick i lite affärer innan vi senare på kvällen skulle se Timbuktu. Innan vi tog sista tåget hem, så hann vi med ett besök vid ån där min mor med vänner satt. Trevligt med mammas väninna som aldrig känner igen mig när vi ses eftersom att hon tkr att jag blir så mkt snyggare och vackrare för varje gång. Vill jag ha en självförtroende-boost så är det bara för mig att träffa henne för hon håller då inte inne med komplimangerna. Hon är så söt så.

så jävla cool!



sötnosen och jag :)


I fredags var det kräftskiva hos Ellen och senare även fest. Verkligen super trevligt, både middagen och myskröket efteråt. Vi hade mössar, haklappar och hela kittet på skivan. Fan vad snygga vi var alla tjejerna. Sköna brudar, med sköna stilar ;).

fekke, till höger ser man mig med fast grepp om mitt vin haha xD

Igår fortsatta mitt häktiska liv med att jag direkt när jag vaknade, stressad som få, drog hem och duschade, sminkade mig och klädde på mig på 30min. Sedan sprang jag till bussen och åkte till stan och mötte upp Sofia. Vi sprang in på h&m och jag köpte en bh och ett linne innan vi drog en snabb-handling på ica innan vi sprang till pendeln. Vi satte oss på pendeln och begav oss på vårat äventyr mot Kungsängen och Lillyran. Lillyran, för er som inte vet, är en gratis "festival" med ganska okända artister som anordnades av ? vid Lillsjön i Kungsängen. Super mysig badplats och super mysig dag och kväll kan jag berätta. Det tråkigaste under dagen var att nån omogen jävel slängde upp en flaska på scenen när Lorentz & M.Sakarias spelade. Jag som var så peppad på att få höra dom, tkr att dom e superbra. Så mitt under "Mayhem" så ba flyger flaskan upp och dom avbryter för att dom blir förbannade. Riktigt tråkigt, men ändå riktigt bra gjort av dom tycker jag. Det roligaste då som hände, det var nog ändå hemresan. Visst att vi missade pendeln med 30 sekunder pga. busschauffören och fick vänta 30 min, men vi hade en rolig resa när den väl började. Två riktigt fulla grabbar raggade som fan på Rebecca och det var så kul att dom blev så dissade och inte fattade. Hugo sitter, supersjuk, och flaxar med sin sula, Fred, som har gått sönder och hans kompis sitter och diggar In Flames. Kompisen är så jävla pissnödig, att han efter några förslag av oss, tar våran flaska och pissar i den, mitt på pendeln. HAHA. Förstår ni vad jag skrattade?

    




 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0