Nya gardiner

Var ju på stan idag och träffade min underbara Emelie, hennes pojkvän, mamma, pappa, morbror, kusiner, kusiners vänner och pappa (fick jag med alla?). Det var i varje fall super mysigt och jag älskar hennes familj. Har ju liksom spenderat mycket av mitt liv hemma hos denna godbiten, så jag känner även starka känslor för allt som har med henne att göra :).
Vi gick i alla fall i några affärer innan vi gick till Kungsan. Vi satte oss på Friday´s där jag tog en tallrik nachos eftersom att jag inte hade hunnit äta lunch. Väldigt mysigt måste jag säga. En glass på Montis hann vi även med innan vi begav oss åt olika håll. Emelie m. familj och släkt skulle till tåget, och jag skulle en snabbis till Lagerhouse och köpa gardiner. Klant som jag var så trodde jag ju att det var två gardiner i en förpackning, vilket jag insåg att det inte var väl hemma. En lagom "jätteglad" Linda fick direkt åka tillbaka till stan bara för att köpa en helvetes gardin till.

Här är i varje fall resultatet. Tror att det blir finare i höst och vinter, när man mer än något annat behöver färg omkring sig.


ska ju även komma upp en tapet på väggen där längs med min säng så fort jag ringt målaren och bokat in någon dag. kommer att bli toppen kan jag lova. har även lite andra småplaner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0