Vi går mot mörkare tider, även mitt hår

Imorgon runt 11-11.30 så blir jag åter igen sexig brunett. Vet dock inte hur mörkt jag går, om jag kör en 5:a på en gång (frisörspråk) eller om jag kör ljusare och senare färgar det mörkare. Får se vad Yasmine tycker.



Börjar dock tvivla lite smått. Kommer jag ångra mig när jag väl är brunett igen ? Fast som Sofia sa så kommer mina ögon fram när jag har mörkt hår, och det tkr jag om. Det är även mycket lättare för mig att hålla mitt hår mörkare i och med alla mina jobbiga underliggande pigment. Men jag saknar ju mitt mörka fall, så detta är nog rätt. Eller tycker någon annat så säg det på en gång!! Och att jag ska ha rött hår, det kan ni fetglömma så det alternativet kan ni ta bort på en gång :).

Kommentarer
Postat av: ulrika

kör på, du är skitsnygg i både det du har nu och mörkare så! =)

2009-08-12 @ 22:45:10
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0