3 december

Det är sjuk, bara 21 dagar kvar till självaste julafton. Tiden går allt för fort alltså. Lovet får jag om 15 dagar också, vilket är helt otroligt lite. Känns som att jag inte riktigt hänger med tiden, den går framåt men ibland står jag kvar på samma punkt.

Jag är i varje fall snart frisk, så jag åker upp till hotellet imorgon. Får se om jag orkar av att jobba eller om jag känner mig för krasslig. Oavsett så behöver jag i varje fall få komma bort från lägenheten och andas annan luft. Så jag och pappa åker upp imorgon och äter lite mat osv. Blir nog super faktiskt!



Imorgon fyller lilla Sofia år, så jag och Alex ska mötas upp innan skolan och köpa en liten gåva. Sedan blir det till skolan och skriva prov innan jag åker till Märsta eller Väsby där pappa hämtar upp mig. Får se hur provet går, men orkar inte plugga utan det går som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0